Tuesday, August 4, 2009

M O L I T V A

Bismillahi Rrahmani Rrahim,

Dragi Bože,

U mojoj duši, meleci ti sedžu čine, pa Te slave i hvale onako kako to dolikuje Svemogućem i Sveznajućem Gospodaru, mom Milosrdnom Allahu, dž।š.

Dragi Bože,

Obraćam Ti se s velikom molbom i velikom dovom, da mi daruješ najvrijedniji, najljepši i meni najdraži dar। Da mi daruješ Sebe। Da mi daruješ Svoju ljubav i Svoju naklonost. Pa, obraduj me tom milošću moj najdraži Gospodaru.

Ti si Sunce moga neba, svjetlo mojih zvijezda, srce koje u meni kuca, dragulj koji u bašći mojih snova blaženo svjetluca। Hvala Ti što postojiš. Hvala Ti što si moj Tvorac. Hvala Ti što mi u duši izgradi od sunca dvorac, pa u njemu Tebe obožavam. Kada bih brojaoTvoje blagodati ne bi ih mogao izbrojati. U jednoj od skrivenih molitvi Ti mi pokaza Svoje lice. Rajske kapije se širom otvoriše. Svi zastori se skloniše. Neopisiva ljepota me u sebe upija. Najdraže blaženstvo u mojoj duši sija. Ljepota nad ljepotom od zemlje do neba.

Dragi Bože,

Blagoslovljeno neka je sveto ime Tvoje, koji našim srcima dade vid, da Te dušom gledamo, a ne očima. Jer u našem pogledu je varka iz blještavila dunjaluka, pa štujemo dunjaluk onako kako se štuje Bog. Samo naša duša može vidjeti Boga, pa Ga ne tražite očima. Blagoslovljeni neka su meleci koje je Bog stvorio da bi Ga slavili. Poslušajte njihovu molitvu: O dragi, o veliki, o čudesni Bože, O svjetlu svih svjetala O sjaju najljepšeg sjaja. Štujemo Te molitvom od neba do beskraja, od našeg srca do raja.

Dragi Bože,

Molitva kojom Ti se molim je cvijet u mom oku, i ruža u krvotoku. Suze mi postaše rosa kojom kvasim riječi iz molitve. O Dragi, o Mili, o Najdraži, imam jedan dragulj u srcu, zarumeni kada se Tvoje ime spomene, zacrveni kada Te moja duša dodirne. Imam jedno vrelo, iz duše mi izvire. Proključa kada Te molitvom poljubim i ljubljenim riječima okitim. Kao djevica koja se prvi put zaljubila, moja ljubav prema Tebi je prvom zorom zarudila. Je li to san ili java? Kao da plivam na valovima cvijetne rijeke. Izvire na nebu, a ušće joj u mom srcu, nosim Ti poljupce skrivene u rumenilu na mom licu.

Dragi Bože,

Daj mi da Te dušom dodirnem, da Ti se umilim u cvijetnom soku। Daj mi da budem suncokret koji se okreće ka Tebi, da cvijetnim poljupcem uzmem med skriven u Tvojoj ljubavi.

Molitva Tebi su poljupci po cvijetu. Razdragano sunce od čijeg svjetla boje u dugi snove pletu. Ples rumenila zore dok se u našim srcima rađa. Prva ljubav zaljubljenoga, mila, slatka, najslađa.

Dragi Bože,

Sakriću Te u cvijetnjaku moga srca. Nedam Te tulipanima, orhidejama i mirisnim ružama. Nedam Te ni cvrkutu ptica, ni plesu razigranog svirca. Nedam Te ni suncokretu koji se okreće ka Tebi da prigrabi svoj dio meda iz cvijeta Tvoje ljubavi.

Dragi Bože,

Nedam te izvoru u kojem sam sakrio suze zaljubljenog meleka, pa ih umjesto nektara skuplja cvijetna pčela. Košnica joj u vrelu ljubavi u kojem moja molitva plaće. Milo moje, daruj mi poljubac iz skrivene sehare nebeske palaće Tvoje.

Molitva Tebi je uzdah srca za mirisom nebeske ruže. Ne znam gdje raste, gdje je kriju meleci čuvari dok oko njene krune kruže. Ali znam za čarobnu dženetsku ljepotu sna u kojem sam Te, milo moje, srcem poljubio, i ukrao moj dio meda iz cvijetnjaka Tvog Svjetla.

Dragi Bože,

Sabah je, zora sviće, probudih se, slušam grlicu kako klikče. Pa Ti cvrkutom kaže: drago moje, milo moje, ukrast ću poljupce Tvoje, iz rumenila zore što mi dušu stišče, umilno i slatko. Osjećam se kao zraka svjetla koja je dodirnula Prijestolje Tvoje, bar na kratko, dok kradem poneku kapljicu meda sa izvora Tvoje ljubavi.

Dragi Bože,

Slušam sunce kako Ti svjetlom govori. Kaže Ti da mu to ljubav gori, pa se kao suncokret okreće ka Tebi, da ukrade svoj plamen iz svjetla Tvoje ljubavi. Uzeh molitvu, pa je stavih u srce da bude lijek za moju dušu, svjetlo za moje sunce, pa sa njom okitih najljepšu ružu da postane dragulj sa rubinima od poljubaca. Drago moje, milo moje, ja sam jedan od prosaca. Moja mladenka je cvijet iz bajke, a ja sam leptir koji krade med iz sehare Tvoje ljubavi.

Dragi Bože,

Želim da Te poljubim, a ne znam kako da to uradim. Ti si svugdje, a ja sam skriven u kapljici života, pa kako da izađem iz svoje duše i uberem najljepši cvijet iz Tvog dženetskog ružičnjaka. Drago moje, milo moje, kada bi se granice neba rastegle od najudaljenije zvijezde do vrelih suza u mojim očima, od svitanja zore do prve molitve moje srce bi klečalo, pomalo bi drhtalo, i pomalo plakalo, molilo bi te za svoje parče sreće iz meda Tvoje ljubavi.

Dragi Bože,

Moje srce Ti u molitvi tepa: drago moje, milo moje, čežnjo moja, slatka i lijepa. Razigrana, razdragana, umilna i pomalo slijepa. Obnevidjeh u zaljubljenom snu u kojem Te od Tebe kradem, pa Te stavljam u svoje srce u skrivenu seharu da Te ljubim poljupcima iz dženetskog ružičnjaka. Drago moje, milo moje, tražim Te u zrakama sunca, u cvrkutu ptica i ljepoti cvijeta, u mirisu sunčanog ljeta. Ja sam, ustvari, suncokret. Okrećem se prema Tvom svjetlu, pa kao zaljubljeni leptir sagorijevam u medu Tvoje ljubavi.

Dragi Bože,

Pitam leptira kako se moli Allahu? Reće mi: Molitvu uzimam iz šarenih boja mojih krila, pa je raznosim od cvijeta do cvijeta, slatku, umilnu i mirišljavu, kao da je svila. Molitva mi liči na tespih u kojem su poredani moji poljupci.

Dragi Bože

Primi ove moje poljupce, šaljem Ti ih iz cvijetnjaka u kojem kuca moje srce.


No comments: