Tuesday, November 11, 2014

TEKSTOVI KOJE NIKO NEĆE PROČITATI

                                                                Bismillahi Rrahmani Rrahim,

Zamolih nauku da mi otkrije neke od svojih najskrivenijih tajni. Reće mi: „Te tajne ljudi neće htjeti ni pročitati. Ljudi skupljaju samo mrvice dunjaluka, a okreću glavu od nauke i znanja“. Bio sam uporan, pa je zamolih da mi otkrije neke od tih tajni, bar da pokušam. Nauka pristade i reće mi: „Evo ti za početak nekoliko tajni, pa učini što možeš učiniti“. Bi sam presretan. Uz mnogo tuda i odricanja stavih na papir te tajne. Kome sada da  ih pokažem? Odlučih da obiđem sve pojedince i institucije koje poznajem. Na žalost, niko ne htjede ni da pogleda te papire. Prosto ne mogu da vjerujem, Stigoh i u mnoge gradove u BiH, ali bez rezultata. Niko neće ni da pogleda šta piše u tim papirima. Na kraju stigoh i u Donji Vakuf. Moja porodica, inače, potiče iz tog grada. Pošto nikoga ne poznam odoh u jednu knjižaru. Vlasnik knjižare me ljubazno sasluša, pa reće: „Da si ti uz tu knjigu donio i jednu flašu konjaka možda bi je neko kupio. Ovako niko je neće ni pogledati“. Tek tada shvatih da je nauka bila u pravu. Niko neće htjeti ni da pročita te moje papire.
Moja tuga je bila beskrajna. Da sam zaplakao taj moj plač bi se čuo do kraja Kosmosa. Doduše, u nekoliko slučajeva naišao sam na razumijevanje nekolicine plemenitih ljudi, međutim njihova pomoć je bila vrlo skromna i ništa nije bitno promijenila.

Ponovo se obratih nauci. Zamolih je da mi otkrije još neke od svojih tajni. „Zašto da ti ih otkrijem kada niko od ljudi neće htjeti ni da ih pročita“- reče mi nauka. Odgovorih joj:

 „Znam da niko neće htjeti  ni da ih pročita. Međutim, znam i to da će se jednoga dana na nebu pojaviti Sveti čovjek koji će prozivati ljude. Tada ću ja tom svetom čovjeku dati više desetina kilograma papira iz nauke koje niko nije htio ni da pročita, da ih stavi na tas vage Sudjeg Dana

No comments: