Saturday, March 28, 2015

MOLITVE

                                                           Bismillahi Rrahmani Rrahim,

            Dragi Bože,

   Ti si Sunce moga neba,
    svjetlo mojih zvijezda,
    srce koje u meni kuca,
    dragulj koji u bašći
    mojih snova
   blaženo svjetluca.

          Dragi Bože,

Hvala Ti što postojiš.
Hvala Ti što si
moj Tvorac.

Hvala Ti što mi u duši
izgradi od sunca dvorac,
                                      da u njemu
Tebe obožavam.

Kada bih brojao
Tvoje blagodati
 ne bih ih mogao izbrojati.

U jednoj od skrivenih molitvi
Ti mi pokaza Svoje lice.
Rajske kapije se
širom otvoriše.

Svi zastori se skloniše.
Neopisiva ljepota me
u sebe upija.

Najdraže blaženstvo
u mojoj duši sija.
Ljepota nad ljepotom
od zemlje do neba.

                                                     
                                     Dragi Bože,

Blagoslovljeno neka je
 sveto ime Tvoje,
koji našim srcima dade vid
da Te dušom gledamo
a ne očima.

Jer u našem pogledu je varka
iz blještavila dunjaluka
pa štujemo dunjaluk
onako kako se štuje Bog.

Samo naša duša
 može vidjeti Boga
pa Ga ne tražite očima.

O, Vi, koji ste slijepi
Progledaćete kada do vas dopre
 sjaj svih svetih.
To vam je prije dvije hiljage godina
 obečao mesih.
Blagoslovljeni neka su anđeli
koje je Bog stvorio
da bi Ga slavili.

Poslušajte njihovu molitvu:
O dragi, o veliki, o čudesni Bože,
O svjetlu svih svjetala
O sjaju najljepšeg sjaja
Štujemo Te molitvom
od neba do beskraja
od našeg srca do raja.

Dragi Bože,

Molitva kojom Ti se molim
je cvijet u mom oku
i ruža u krvotoku.

Suze mi postaše rosa
kojom kvasim riječi iz molitve.

O Dragi, o Mili, o Najdraži,
imam jedan dragulj u srcu,
zarumeni kada se Tvoje ime spomene
zacrveni kada Te moja duša dodirne.

                Dragi Bože,

Daj mi da Te dušom dodirnem
da Ti se umilim
u cvijetnom soku.

Daj mi da budem suncokret
koji se okreće ka Tebi
da cvijetnim poljupcem
uzmem med
skriven u Tvojoj ljubavi.

                   Dragi Bože,

Molitva Tebi su poljupci po cvijetu.
Razdragano sunce od čijeg svjetla
boje u dugi snove pletu.
Ples rumenila zore
dok se u našim srcima rađa.

Prva ljubav zaljubljenoga,
mila, slatka, najslađa.

                  Dragi Bože,

Sakriću Te u cvijetnjaku
 moga srca,
nedam Te tulipanima,
 orhidejama
 i mirisnim ružama.

Nedam Te ni cvrkutu ptica,
ni plesu razigranog svirca.
Nedam Te ni suncokretu
koji se okreće ka Tebi
da prigrabi svoj dio meda
iz cvijeta Tvoje ljubavi.

         Dragi Bože,

Nedam te izvoru
 u kojem sam sakrio
 suze zaljubljenog anđela
pa ih umjesto nektara
skuplja cvijetna pčela.

Košnica joj u vrelu ljubavi
u kojem moja molitva plaće.

Milo moje,
daruj mi poljubac
 iz skrivene sehare
nebeske palaće Tvoje. 
                                                     

                                                                
Dragi Bože,

Molitva Tebi je
uzdah srca
za mirisom nebeske ruže.

Ne znam gdje raste,
gdje je kriju anđeli čuvari
dok oko njene krune kruže.

Ali znam
                                    za čarobnu rajsku ljepotu sna
                                    u kojem sam Te, milo moje,
srcem poljubio,
i ukrao moj dio meda
iz cvijetnjaka Tvog Svjetla.

          Dragi Bože,


Zora sviće,
 probudih se,
 slušam grlicu kako klikče.

Pa Ti cvrkutom kaže
drago moje,
milo moje,
ukrast ću poljupce Tvoje
iz rumenila zore
što mi dušu stišče,
umilno i slatko.

Osjećam se kao zraka svjetla
koja je dodirnula Prijestolje Tvoje,
bar na kratko,
dok kradem
poneku kapljicu meda
sa izvora Tvoje ljubavi.

         Dragi Bože,

Slušam sunce
kako Ti svjetlom govori.

Kaže Ti da mu to  ljubav gori,
pa se kao suncokret okreće ka Tebi,
da ukrade svoj plamen
iz svjetla Tvoje ljubavi.

Uzeh molitvu,
 pa je stavih u srce
da bude lijek za moju dušu,
 svjetlo za moje sunce,
 pa sa njom okitih  najljepšu ružu
da postane dragulj
 sa rubinima od poljubaca. 

Drago moje,  
milo moje,
 ja sam jedan od prosaca.

Moja  mladenka je cvijet iz bajke,
a ja sam leptir koji krade med
iz sehare Tvoje ljubavi.


         Dragi Bože,

Želim da te poljubim,
a ne znam kako da to uradim.

Ti si svugdje,
a ja sam skriven
u kapljici života,
pa kako da izađem iz svoje duše
i uberem najljepši cvijet
iz Tvog rajskog ružičnjaka.

Drago moje,
milo moje,
kada bi se granice neba rastegle
od najudaljenije zvijezde
do vrelih suza u mojim očima,
od svitanja zore
do prve molitve
moje srce bi klečalo,
pomalo bi drhtalo,
i pomalo plakalo,
molilo bi te za svoje parče sreće
iz meda Tvoje ljubavi

        Dragi Bože,

Moje srce Ti u molitvi tepa:
drago moje,
milo moje,
čežnjo moja,
slatka i lijepa.

Razigrana,
razdragana,
umilna
i pomalo slijepa.

Obnevidjeh  u zaljubljenom snu
u kojem Te od Tebe kradem,
pa Te stavljam u svoje srce
u skrivenu seharu
da Te ljubim poljupcima
iz rajskog ružičnjaka.


        Dragi Bože,

Drago moje, milo moje,
tražim Te u zrakama sunca,
u cvrkutu ptica i ljepoti cvijeta,
u mirisu sunčanog ljeta.

Ja sam ustvari suncokret
okrećem se prema Tvom svjetlu
pa kao zaljubljeni leptir
sagorijevam u medu Tvoje ljubavi.


      Pitam leptira



Pitam leptira
kao se moli Bogu?

Reće mi:
Molitvu uzimam
iz šarenih boja mojih krila,
pa je raznosim
od cvijeta do cvijeta
slatku, umilnu i mirišljavu,
kao da je svila.

Molitva mi liči
na brojanicu
u kojoj su poredani
                                    moji poljupci.

Dragi Bože
primi ove moje poljupce
šaljem ti ih iz cvijetnjaka
u kojem kuca moje srce.
                                                sa izvora Tvoje ljubavi.


                                              Draga braćo,

Posadite sjemenke dobrote
u baštama vaših srca
izrast će stotinu klasova
sa stotinu zlatnih zrna

Žeteoci neka poženju
riječi umilne, tople i blage
pa ih stavite u paket.

 Neka ih poštar odnese
na svačija vrata.

Sebe poklanjajte i dajite
kao parče sunca
ili parče meda
naročito onda
kada vas niko ne vidi
i kada vas niko ne gleda.


No comments: