Monday, February 2, 2009

PRIČE (1)


Bismillahi Rrahmani Rrahim,


Humanitarna pomoć

Krajem 1994. godine došlo je do nestašice hrane na području Srednje Bosne. Svi smo bili u krizi, neko većoj, a neko manjoj. U to vrijeme obavljao sam poslove sekretara za privredu u novotravničkoj općini. Jedne noći sanjam da u tom dijelu Novog Travnika gdje ja stanujem ima neki čovjek koji nema šta da jede i da mu treba pomoć. Na snu vidjeh da po nacionalnosti nije Musliman. Kada se probudih odlučih da potražim tog čovjeka, međutim kako ga naći? U tom dijelu grada bilo je dosta izbjeglica, a i ja sam također imao status izbjeglice. Čim dođoh na posao upitah kolegice iz kancelarije je li im poznato da u tom dijelu grad ima neki čovjek koji nema šta da jede i kome treba pomoć. Na moje veliko iznenašenje rekoše mi da ima takav čovjek i da ga lično poznaju. Zove se Niko. Prezime sam mu zaboravio. Objasniše mi da je u poznim godinama i da nema nikoga ko bi se za njega pobrinuo. Također, rekoše mi da slabo vidi i da je skoro slijep. Sticajem okolnosti poznavao sam nadležne za raspodjelu humanitarne pomoći. Odmah sam otišao do njih i zamolio ih da Niki obezbijede veoma kvalitetan paket humanitarne pomoći (Brašno, ulje i ostalo). To su i uradili. Pripremili su mu najbolji paket humanitarne pomoći kojim su u tom trenutku raspolagali. Odmah smo mu to odnijeli. Da bih bio siguran da će ta pomoć zaista doći do njega otišao sam lično sa svojim saradnicima do zgrade gdje Niko stanuje i bio prisutan predaji te pomoći. To sam posmatrao sa strane, jer nisam htio da me Niko vidi. To nisam htio, jer je kod Boga veći sevap da se drugima pomaže tako da onaj kome se pomaže ne zna ko mu pomaže. Samo sam stajao sa strane i gledao kako mu daju tu hranu. Poslije sam se potrudio da novotravnički Merhamet stavi Niku na svoj spisak i da mu posvete posebnu pažnju kod dodjele humanitarne pomoći. što su oni i uradili.

Navedeni Niko ne zna kako mu je stigla ta pomoć. Ne zna da mu je tu pomoć poslao Allah,dž.š. U tom događaju vidim veoma važnu pouku svima nama. Pouka je u tome da je naša opskrba i nafaka samo kod Allaha. Allah najbolje zna kada će nam i na koji način dati svoju nafaku. U ovom primjeru Bog je pomogao pripadniku druge nacionalnosti. Božija Mudrost najbolje zna zašto je to trebalo uraditi. Ja sam u tim trenucima osjećao veliko zadovoljstvo što je uzvišeni Bog baš meni pružio priliku da zaradim tah sevap.


No comments: