Sunday, October 13, 2013

Male tajne

                                                         Bismillahi Rrahmani rrahim,

Sredinom sedamdesetih godina prošlog vijeka kupio sam knjigu u kojoj se govori o Ajnštajnovoj teoriji relativnosti i njegovim drugim otkrićima. Interesovalo me o ćemu se tu radi. Po struci sam ekonomist. O fizici ništa ne znam. Nisam imao priliku da se upoznam sa tom naukom. Doduše, povremeno sam čitao tekstove iz fizike u listu Galaksija, kao i tekstove jednog autora iz Beograda, čijeg imena se ne sjećam. Međutim, to nije bilo dovoljno čak ni da spoznam osnovne pojmove iz te nauke. Zbog toga odlučih da tu knjigu odmah ne čitam, već da pokušam da svojim razumom spoznam tajne iz te knjige. Stavih tu knjigu na policu u blizini kreveta gdje spavam, s namjerom da narednih nekoliko dana razmišljam o tim tajnama. To i uradih., međutim tom prilikom ništa nisam otkrio.

Kroz nekoliko dana, putem sna, koji nije bio san u uobičajenom smislu riječi, rećeno mi je slijedeće:

U toj knjizi Ajnštajn je načinio neke greške. Pokazaše mi školsku tablu, pa na istoj napisaše jednu formulu. Radi se o veoma komplikovanoj formuli sa velikim brojem raznih matematičkih simbola i izraza. Rekoše mi da je Ajnštajn u toj formuli napravio grešku. Istog trenutka se probudih. Uzeh list papira, pa zapisah tu formulu. Takvu matematičku formulu nikada nisam vidio i nisam razumio o čemu se radi. Ta matematika ni po čemu ne liči na našu ljudsku matematiku. Odlučih da tu formulu stavim u Ajnštajnovu  knjigu, pa ću prilikom čitanja te knjige otkriti o čemu se radi. Uskoro počeh  čitati tu knjigu. Pažljivo sam tražio formulu iz sna, međutim iste nije bilo. Ni jedna od Ajnštajnovih formula nije ni malo ličila na tu formulu. Također, nisam  razumio tekst iz te knjige. Nisam razumio ni jednu od navedenih formula. Ništa nisam razumio. Tješio sam se. Ja sam ekonomist , pa kako da razumijem teorijsku fiziku? To jednostavno nije moguće.

Nakon tog neuspjeha prošlo je nekoliko sedmica, ili mjeseci. Tada ponovo sanjam tu knjigu.  Rećeno mi je da ljudi imaju pogrešnu predstavu o vremenu i da te tajne posmatraju iz pogrešne perspektive. Također, rečeno mi je da nastavim ta istraživanja. To sam i uradio. Ponovo počeh da razmišljam o tim tajnama. Međutim, nije mi išlo od ruke. O toj temi sam bezuspješno razmišljao godinu dana. To sam radio povremeno kada sam imao slobodnog vremena. I nisam u tome uspio. Ništa nisam otkrio. Doduše, tom prilikom sam čitao razne tekstove iz teorijske fizike, pa sam znatno proširio svoja znanja iz te oblasti. Izgubih svaku nadu da ću otkriti greške koje je, prema mojim snovima, učinio Ajnštajn.

Uskoro ponovo sanjam te tajne. Ovom prilikom  dato mi je objašnjenje. Rećeno mi je o čemu se tu radi. Dato mi je tumačenje tajni vremena. Te tajne su mi detaljno objašnjene. Sada mi je sve postalo jasno. Shvatio sam gdje čovječanstvo griješi i zašto na pogrešan način razmišljamo o vremenu. Odlučih da napišem knjigu u kojoj ću objasniti te tajne. I napisah tu knjigu. Ista je objavljena pod naslovom: : "Einstein's mistakes and delusions", LAP LAMBERT Academic Publishing is a trademark of: AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG,  ISBN  (978-3-659-33188-6), 2013.

Siguran sam da te tajne nikada ne bi otkrila ljudska nauka. Sticanje tih znanja je izvan ljudskih mogućnosti.

To je, možda, jedina knjiga iz oblasti teorijske fizike koju je napisao ekonomist. Bog daje znanje kome hoće. U ovom primjeru dao je ekonomisti znanje iz oblasti teorijske fizike. Eto, tako Uzvišeni Allah, dž.š. nagrađuje iskrene vjernike.

Ajnštajnovu knjigu u koju sam stavio formulu iz sna stavio sam u tašnu aktovku u kojoj sam čuvao najvrednije tekstove iz nauke. Na žalost, te tašne više nema. Nema je jer je na dan 07.06.1993.g., u predratno vrijeme u Novom Travniku, jedna paravojna jedinica ušla u moj stan, pa je zaplijenila sve vrednije stvari. Između ostalog zaplijenila je i tu tašnu aktovku. Vjerovatno je ta dragocijena formula u kojoj su objašnjene Ajnštajnove greške bačena u neki kontejner. Mislim da ta formula vrijedi više od dragog kamenja.

No comments: