Saturday, October 26, 2013

ISTINITI SNOVI

Bismillahi Rrahmani Rrahim,

Boravak u Ezelu

Na snu mi je objašnjeno da sam u vrijeme Ezela posvjedočio da dragi Bog postoji i da je jedan jedini. Tom prilikom sam učinio tri ili četiri sedžde pred Bogom. Dok sam bio mlađi nisam zapisivao slične snove, pa se ne sječam da li sam učinio tri ili četiri sedžde.

Ko će dati najveći doprinos vjeri u Boga?

U jednom od snova mi je detaljno objašnjeno ko će na dunjaluku dati največi doprinos vjeri u Boga. Rečeno mi je ko je taj odabranik i kakve ima zasluge. .
  
Ko će biti najodabranije stvorenje na ahiretu?

Otkrivene su mi i neke tajne o licu koje će na ahiretu biti  najodabranije stvorenje kod Boga. Rečeno mi je koji od velikana sa dunjaluka neće biti izabrani, pa mi je na posredan način prepušteno da zaključim ko će biti odabran. 
Televizijska mašta

U mlađim danima dok još nisam sazrio činio sam razne propuste. Tada mi na snu stiže  kritika: Sanjam da se nalazim u blizini česme u ulici Donje Osoje u Travniku gdje sam odrastao. Tada čujem da mi rahmetli mati kaže slijedeće: 
„Pusti ti Lutvu. Zanosi ga televizijska mašta“.

Mladalački dani

Krajem 1963. godine umire mi majka rahmetli Almasa. Mlađi brat Mehmed je tada radio kao učitelj u školi „Krajiških brigada“ u Opari, a starija sestra rahmetli Amina se udala. Ostao sam potpuno sam. Moje domaćinstvo se raspalo. U maloj sobici u kojoj smo stanovali (Travnik, ul. Donje Osoje br. 22) ostalo je nešto malo starih i dotrajalih stvari koje su bile neupotrebljive. Tada na snu vidim kako se te stvari raznose. Ostala je još samo sijalica. Tada na snu vidjeh šumarsku kuću u mjestu Opara, pa domaćini iz te kuće mi rekoše:  
                                                  „Mi ćemo uzeti svjetlo“

Uskoro nakon toga sudbina me odvede u Oparu. Tu se zapošljavam kao sekretar navedene škole. Domaćini iz šumarske kuće mi ponudiše da se kod njih hranim, što sam i prihvatio, pa sam svaki dan dolazio u tu kuću.
  
Ženidba

U to vrijeme razmišljam o ženidbi. Nisam imao djevojku. Povremeno sam kontaktirao sa nekim djevojkama. Na snu mi rekoše da ne trebam da se sa njima oženim. Tragao sam za nekom drugom djevojkom  sa kojom ću živjeti u miru i zadovoljstvu. Na žalost, teško je išlo.

Jednoga dana u 1969. godini na snu mi pokazaše neku nepoznatu djevojku, pa mi rekoše da ću nju oženiti i da ću imati dva sina. Dali su mi najvažnije podatke o toj djevojci. Uskoro nakon toga upoznajem tu nepoznatu djevojku, pa se ženim. Radi se o mojoj supruzi Semki Herceg. Imamo dva sina: Adema koji je rođen 1.11.1970.g. i Eldina koji je rođen 15.08.1973.g. Dakle, i taj san je jedan od istinitih snova.

Najava rata

Negdje oko 1970.g. sanjam da su se zvijezde na nebu uskomešale i da se nešto dešava. Uskoro ugledah puno izbjeglica koje se kreće nekim nepoznatim putem u koloni. Raspitujem šta se to dešava. Neko mi reće:

„TO JE PRED RAT“.
  
Približava li se kraj svjeta?

U jednom od snova iz sedamdesetih godina prošlog stolječa čuo sam na snu slijedeće riječi:

„Malo koje će od današnje male djece dočekati starost“.

Promjena zaposlenja

Pet-šest mjeseci nakon ženidbe vidim na snu, negdje u visokim sferama kod Boga, održava se sastanak uglednika. Govore o mom zaposlenju, pa zaključiše da trebam promijeniti zaposlenje. U tom trenutku radio sam kao sekretar Osnovne škole „Krajiških brigada“ u Opari, Novi Travnik. Nisam razmišljao o promjeni zaposlenja. Uskoro, kroz nekoliko sedmica dobijam ponudu da se zaposlim u Privrednoj banci u Novom Travniku. Nudi mi se i mogućnost da dobijem stan. Tu ponudu sam odmah prihvatio, pa smo preselili iz Opare u Novi Travnik. Tek tada počinjem da razmišljam o nauci (religija i ekonomske nauke).

Najava briga i tegoba

U 1971.g. na snu mi rekoše:

„Uskoro hljeba neće biti, ili će poskupiti“

Kada se probudih razmišljam o tom snu. Zaključih da će vjerovatno biti nestašica brašna, pa odoh do trgovine i kupih nešto brašna. Međutim, nije došlo do nestašice brašna. Pogrešno sam protumačio taj san. Poruka tog sna je bila da će uskoro nestati nafake ili da će je biti manje. To se zaista i desilo. Kroz neko kraće vrijeme ostadoh bez posla i plate. Izgubih sve što sam imao. Bio sam nevin, bez i jedne jedine greške. U toku narednih godinu i nešto dana nafaka je nestala. Ta godina i dio slijedeće godine su za mene bile godine teških patnji, briga i tegoba. Oni koji su mi prouzrokovali te tegobe su ubrzo doživjeli još veće tegobe. O tim njihovim tegobama može se napisati interesantna knjiga ili snimiti film. Jedan od njih me preko sna zamoli da mu halalim. Tog trenutka je bol u mom srcu bila toliko velika da mu nisam mogao halaliti. Kroz godinu dana to se isto opet ponovi. Ponovo me zamoli da mu halalim. Ovog puta sam mu odmah halalio, a on se tog istog trenutka riješio svojih tegoba. Uskoro sam halalio i ostalim učesnicima povreda mojih ljudskih prava.

Osnivanje novog fakulteta

Nafaka mi se ponovo vratila. Zapošljavam se u Kombinatu „Bratstvo“ u Novom Travniku. U to vrijeme imao sam završen prvi stepen Ekonomskog fakulteta u Sarajevu. Nakon proteka određenog vremenskog roka na snu mi se kaže da će se  u jednom gradu na moru, radi mene, otvoriti Ekonomski fakultet, pa trebam da na tom fakultetu završim drugi stepen tog fakulteta. Tako je i bilo. Uskoro je u Rijeci otvoren Ekonomski fakultet. Odmah se upisujem kao vanredni student, pa diplomiram na tom fakultetu. Dakle, i taj san se ostvario.

Period od 198o i 1990.g.

U tom periodu pišem tekstove iz genetike, hemije i drugih prirodnih nauka, pa ih šaljem stranim publikacijama. Očekivao sam podršku tih publikacija. Na žalost, to se nije desilo. Nisu prihvatili da objave te radove. To me veoma razočaralo. Bio sam potišten. Tada na snu dobijam slijedeće objašnjenje:

„Ti ne znaš njihov jezik...“

Ustvari, strane publikacije imaju neke veoma stroge kriterije formalne prirode, pa su zbog tih formalnih razloga odbacivali te tekstove. Meni su bili poznati ti kriteriji, međutim, nisam imao podršku od BiH nauke, pa nisam mogao ispuniti te kriterije.

Jabuka

Jednom prilikom došli smo na vikend u Trenicu, općina Novi Travnik. Tu su tada živjeli roditelji moje žene Semke. Šetao sam po bašti. U toku šetnje ubrah jednu jabuku,  pa je pojedoh. Tu noć na snu mi se kaže da sam pogriješio što sam ubrao tu jabuku i pojeo je. Odgovorih da je to bašta moje punice i da mi jedni druge pomažemo. Ta moja isprika nije uvažena. Rečeno mi je da trebam tražiti halal. Sutradan odem sa ženom kod punice, pa joj isapričah taj san. Ona mi odgovori da mi halaljuje tu jabuku. Više puta sam komentarisao taj događaj kao pouku, jer mi često na razne načine povređujemo jedni druge i činimo razne štete. Ako sam ja trebao tražiti halal za samo jednu jabuku ubratu u bašti ženine familije šta će sa nama biti na Sudnjem Danu kada budemo polagali račune za mnogo veće grijehove.

Odlazak na operaciju

Pred rat sam otišao u bolnicu u Travniku da operišem bruh. Bio sam uplašen i nasikiran. Ležao sam u sobi sa još nekoliko pacijenata. U poslijepodnevnim satima na trenutak sam zadrijemao i zaspao. U tom trenutku na snu vidim nekog čovjeka koji dođe kod mog kreveta, pa mi dade jedan komad papira na kojem je bio napisan neki tekst, pa mi reće da to pročitam. Uzeh taj papir i pročitah taj tekst. Pisalo je slijedeće:

„BOG ĆE TE ČUVATI“!


Pred rat

Prije početka rata u Novom Travniku na snu me upozoriše da trebam napustiti stan u kojem stanujem. Nisam imao gdje da bježim. Potajno sam se nadao da ipak neće doći do rata. Ostao sam u tom stanu.  Nekoliko dana prije početka rata na snu me ponovo upozoriše da trebam napustiti stan i da me više neće opominjati. Taj san ispričah suprugi. Ona to nije ozbiljno shvatila. Nismo imali gdje da bježimo i nismo pobjegli. Kroz nekoliko dana paravojne jedinice su poslale policiju da me uhapsi. Tek tada shvatih u kakvoj opasnosti se nalazim. U zadnjem trenutku, uz Božiju pomoć, prođoh nekim zaobilaznim putevima do slobodne teritorije, pa tako spasih svoj život. Moju suprugu su sutradan istjerali iz stana. Da smo poslušali upute iz sna mogli smo na vrijeme zamijeniti stan i sačuvati imovinu. Te upute nismo poslušali, pa smo jedva nekako sačuvali živote, a sva imovina nam je propala, izuzev nešto malo starih dotrajalih kućanskih stvari.

Kritika

U jednom od snova sanjam jednog velikana iz oblasti prirodnih nauka, koji je nekada živio na našoj planeti Zemlji, pa mi kaže:

„TI SI ME KRITIKOVAO…“

Bio sam iznenađen. Upitah ga kako sam ga kritikovao? Nije mi odgovorio.

Istina je da sam u publikovanim knjigama kritikovao Darvina i Ajnštajna.

Učeni vjernici

U jednom od snova sanjam da se krećem kroz Travnik  glavnom ulicom prema Alibegovoj džamiji. Vidjeh pred džamijom stoji neki hodža koji posmatra prolaznike koji prolaze ulicom. Okreće glavu na sve strane kao da nešto traži. Izgledao je veoma nezadovoljan i ljut. Kada mu priđoh bliže poselamih ga pa ga upitah šta to traži. Reće mi: „Tražim učenog vjernika“.

Šejtan

Sanjao sam i šejtana. Vidim na snu jednog starijeg oronulog čovjeka koji jaše na konju. Po njegovoj odjeći i izgledu vidi se da je nekada bio veoma ugledan i na visokom položaju, a sada je nesretan i jadan. Kao da želi da samnom razgovara, pa me pita hoću li ljude silom tjerati u vjeru,  te da to ne smijem raditi. Odgovorih  mu da u vjeri nema prisile i da nikoga neću silom tjerati da bude vjernik. Poslije je odjahao na svom konju nezadovoljan i jadan.

Najava budućih događaja

-U snu od 26.12.1993.g., u ratno doba, pokazan mi je moj grad Novi Travnik u budućnosti. Doći će do radikalnih primjena u svim oblastima života. Nestaće sve podjele koje sada dijele narode. Svi ćemo biti na pravom putu, ako to Bog tako odredi. Radi se o nevjerovatnim i nezamislivim promjenama. Detalje tih promjena neću opisati, jer su iste toliko nevjerovatne da niko u to neće povjerovati. Te promjene će se, prema snu, desiti za vrijeme mog života.

-U jednom od snova mi se kaže:

„Nešto se važno sprema. To je tvoja ideja…“


U mojim srednjim godinama sanjam da je planeta Zemlja brod „TITANIK“.


Imao sam i neke druge najave budućnosti, međutim o tome neću ovdje govoriti.


itd.

No comments: