Thursday, September 10, 2009

SANJAM ALLAHA

Bismillahi Rrahmani Rrahim,

To se desilo prvog dana Bajrama, prije nekoliko godina. Iznenada, nađoh se u svijetu između sna i jave, između čulnog i vančulnog. Odjednom, dunjalučki zastori se skloniše. Oči mi progledaše. Ugledah jedan drugačiji svijet. Svijet izvan naše ljudske spoznaje. Đenetska svjetla se upališe. Đenetske ljepote se prostrle od neba do Zemlje. Šta li se to samnom dešava? Zastadoh i gledam. I odjednom, vidjeh, nalazim se ispred mog Milosrdnog Tvorca i Gospodara, Allaha, dž.š. Stojim tu, ispred Njega. Stojim i gledam Ga. Gledam mog Milosrdnog Gospodara. Zadrhtah od radosti i uzbuđenja. Osjetih neku slast, slađu od svih slasti, ljepšu od svih ljepota, krasniju od svih krasota. Očima poljubih mog dragog Gospodara. Srcem Mu se približih. Dušom Ga zagrlih. Ljubavlju Ga dodirnuh. Izgovaram riječi:Lalillahe illela Muhamed resululla, Allahu ekber, Allahu ekber, Bismillahi Rrahmani Rrahim. Izgovaram te riječi i drhćem. Drhćem od radosti. Drhćem od uzbuđenja.

Pažljivo gledam Njegovo drago Biće. Stojim ponizno. Znatiželjno posmatram svaki djelić Njegovog Bića. U sebe upijam beskrajnu Božiju ljubav koja se tog trenutka poput dženetskog vrela slijevala u moju dušu. Kako opisati tu dragost i slast? Nema tih riječi koje bi mogle dočarati ni jedan jedini trenutak tog veličanstvenog događaja, tog susreta mene, Božijeg roba, sa Gospodarom svih svjetova.

I tako, dok posmatram Božije veličanstveno Biće, primijetih da Njegovo Biće ne predstavlja jednu kompaktnu cjelinu, već da je sačinjeno od odvojenih dijelova. To me veoma zbunilo. Mi, ljudi, smo navikli da svaki fenomen u prirodi i sve što je stvoreno, predstavlja jednu kompaktnu cjelinu. U prirodi ne postoji nešto što je sačinjeno od odvojenih dijelova. A evo, upravo vidjeh, Božije Veličanstveno Biće je sačinjeno od odvojenih dijelova. To što vidjeh, ne može se uporediti ni sa čim u našem dunjalučkom životu. Ne može se ni na koji način opisati. Ne liči ni na šta iz našeg materijalnog svijeta. Zbog toga ni ja ne mogu vjerno dočarati i opisati Božije Biće. Jednostavno to nije moguće uraditi. Nije moguće nama ljudima, koji boravimo iza zastora dunjaluka, opisati kako izgleda Božije Biće koje egzistira u vančulnom svijetu, izvan prostora, i izvan vremena.

Najednom, zastori dunjaluka mi zatvoriše oči i vratiše me u naš materijalni svijet. Slast je prestala. Dženetska svjetla su se ugasila. U mom srcu su ostale još samo uspomene na taj veličanstveni događaj, kada sam ja, Božiji rob, u vančulnom svijetu vidio Gospodara svih svjetova, Allaha, dž.š.

No comments: