Saturday, December 26, 2015




 Poziv medicinskim institucijama i nadležnim državnim organima

Nakon publikovanja video snimaka nepoznatog stvorenja u stanu Lutve Kurića iz Novog Travnika, koji su publikovani na You Tube na njegovom kanalu, moja supruga i ja smo se teško razboljeli. Ta bolest se na različite načine manifestira kod nje i kod mene. Ja osjećam veliku glad međutim, bez obzira na to koliko pojedem hrane opet sam gladan. Moj organizam ne prihvata nikakvu hranu. Kod moje supruge je obrnut slučaj. Ona ne može ništa da jede. Ne može da jede jer joj se hrana gadi i ima osjećaj da će odmah povratiti. Uz to imamo i mnoge duge zdravstvene tegobe. Prije publikovanja tih video snimaka oboje smo bili relativno zdravi. Postavlja se pitanje je li nas zarazilo stvorenje sa video snimka i da li će se ta bolest proširiti? Imam utisak da javnost olako shvata te video snimke i da nismo ni svjesni šta se sve može desiti. Tegobe te bolesti se ne mogu ni opisati, a do prije petnaestak dana bio sam zdrav čovjek.

Pozivam nadležne institucije da HITNO UTVRDE jesmo li zaraženi nekom nepoznatom bolešću.

Lutvo Kurić
Kalinska 7
72290 Novi Travnik
E-Mail:lutvokuric@yahoo.com
Tel. 062 208 275 i 030 525 863

No comments: