Postavljam teoriju da je život na Zemlji nastao tako što je iz početne sjemenke života, prema Božijem digitalnom kompjuterskom programu, “izraslo” stablo života. To stablo života, prema toj teoriji, izgleda ovako:
| Početna sjemenka života | |
| I | |
| CARSTVO | |
/ | | \ |
Biljke | | Životinje |
Carstvo životinja se grana u slijedeća kola (tipove):
| Carstvo životinja | |
| I | |
| KOLO (TIP) | |
/ | | \ |
Praživotinje Spužve Dupljari Gliste (crvi) Zglavkari Mekušci Bodljari | | SVITKOVCI (HORDATI) |
Svitkovci (Hordati) se granaju u slijedeća potkola:
| SVITKOVCI (HORDATI) | |
| I | |
| POTKOLO (Podtip) | |
/ | | \ |
Plaštaši Bezlubanjci | | KRALJEŠNJACI (KIČMENJACI) |
Kralješnjaci se granaju u razrede:
| KRALJEŠNJACI (KIČMENJACI) | |
| I | |
| Razred (Klasa) | |
/ | | \ |
Ribe Vodozemci Gmizavci Ptice | | SISARI |
Sisari se granaju u redove:
| SISARI | |
| I | |
| Red | |
/ | | \ |
Kljunari Perajari Torbari Kitovi Zvijeri Papkari Kopitari Sirene Netopiri Glodari Krezubice Surlaši | | PRIMATI |
Iz Primata su “izrasli” majmuni i polumajmuni:
| PRIMATI | |
| I | |
| Podred | |
/ | | \ |
Polumajmuni | | Majmuni |
Iz podreda majmuna “izrasla” je natporodica čovjekolikih majmuna.
| MAJMUNI | |
| I | |
| Natporodica | |
/ | | \ |
Širokonosi Uskonosi | | Čovjekoliki majmuni |
Na kraju, kao plod na ovom stablu života, “izrastao” je čovjek.
| ČOVJEKOLIKI MAJMUNI | |
| I | |
| PORODICA | |
/ | I | \ |
GIBONI | LJUDI | Pravi čovjekoliki majmuni |
I | I | I |
Hulok Sijamang | ČOVJEK | Šimpanza Orangutan Gorila |
Kako se vidi, stablo života započinje sa početnom sjemenkom koja je, u smislu ove hipoteze, prema Božijoj odredbi, “posađena” na našoj planeti Zemlji. Nakon toga iz te sjemenke je “izraslo” biljno i životinjsko carstvo, zatim kola, potkola, razredi - i tako dalje. Na kraju, kao plod na tom stablu, “izrastao” je čovjek. Životne vrste su, prema ovoj hipotezi, “izrastale” iz jednog oblika u drugi na približno sličan način kao i kada riba labridae mijenja svoj pol, pa se, prema Božijoj odredbi, iz ženke pretvara u mužjaka.
No comments:
Post a Comment